La Boda - Reisverslag uit Lima, Peru van Paul & Nel Dee - WaarBenJij.nu La Boda - Reisverslag uit Lima, Peru van Paul & Nel Dee - WaarBenJij.nu

La Boda

Door: paul

Blijf op de hoogte en volg Paul & Nel

01 Februari 2015 | Peru, Lima

En dan was er natuurlijk de bruiloft van Carla en Mark. In Cieneguilla, een dorpje buiten Lima, was een huis gehuurd met een enorme tuin, waar het allemaal plaatsvond. In een Hollywood-enscenering, alles prachtig versierd in de Peruaanse en Nederlandse kleuren. Het begon om 12.30 uur, met optredens van achtereenvolgens de pastoor ( Mark is speciaal voor deze gelegenheid katholiek geworden ), de gemeente-ambtenaar en de beide vaders, met een toespraak ( ja, die van Mark's vader ook in het Spaans! ).
En daarna was het feest. Wij zorgden hier ook voor het Nederlandse tintje: met een zelfgemaakt lied, waar de aanwezige Peruanen en Engelsen uiteraard niets van hebben begrepen, maar desalniettemin met luid aplaus werd beloond, waarschijnlijk dankzij het laatste refrein in het Spaans. En later met het "Hora loca Hollandesa" : een kwartiertje Nederlandse muziek, met prachtige evergreens zoals " Viva Hollandia" en "Heb je even voor mij", voor de onvermijdelijke polonaise. Het was een prachtig feest !
Na een kort nachtje kon de naaste familie met het pasgetrouwde stel lekker uitbrakken aan de rand van het zwembad in de tuin. De eerste Pisco Sours zaten er al weer vroeg in!

De jongens zijn inmiddels weer naar Nederland terug; de trotse ouders van de bruidegom gaan nu met tante Elly nog een tourtje van een week maken, naar Arequipa.

Hasta proxima.

• 02 Februari 2015 - 06:55

Illo:

Wat een leuke foto's! Nel wat zag je er mooi uit, prachtige jurk, mooie kleur. Heerlijk een bruiloft buiten in de zon, zo zouden wij het hier ook wel graag wiillen. Helaas met ons klimaat niet te plannen. Ben benieuwd naar de rest van de foto's. Veel plezier nog met Elly.
    Liefs

• 02 Februari 2015 - 07:35

Mieke:

Lieve Paul en Nel, op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Mark en Carla. Wat goed Paul, de toespraak in het Spaans! Supercool! Leuke foto's. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een geweldig mooie dag is geweest. Heerlijk dat jullie er van genoten hebben.
    Veel plezier op de Tour met tante Elly. Knuffel uit Nederland waar er geregeld een beetje sneeuw valt en we toch aan het voorjaar denken en kamperen! Groetjes

• 02 Februari 2015 - 10:57

Willy:

Prachtige plaatjes hoor van een stralend bruidspaar maar de moeder van de bruidegom zag er ook erg goed uit!!! Die koninklijke blauwe kleur staat je erg mooi Nel en ook heel chique! Jammer dat de vader van de bruidegom niet op een foto staat in zijn feestelijke outfit.. Weliswaar aan het zwembad maar ja, wat zal ik daar nou van zeggen .......
    Mooie reis de komende week ! En lieve groet.

• 02 Februari 2015 - 18:24

Corry:

Lijkt wel een sprookje ...... Prachtig! Wat een trots en rijk gevoel moet dat zijn geweest. Paul en Nel nog veel plezier de komende tijd en heerlijk genieten!
    Lieve groetjes

• 05 Februari 2015 - 20:24

Hermein :

Gefeliciteerd met het huwelijk van Mark. Wat zagen jullie als ouders (Nel en Paul) er goed uit. Raar maar waar! Nell, ik had een strapless jurk verwacht en geen open schoenen, maar de zwarte lakschoenen die op staat aan mij liet zien. Ha , ha ha, ha, dus niet aangedaan!! Paul, ik vind je verhalen geweldig. Hoe krijg je het bedacht. Verder jullie missen hier de sneeuw in Nederland. Niet erg toch? Al bij al geniet ze.