Vamos otra vez ! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paul & Nel Dee - WaarBenJij.nu Vamos otra vez ! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paul & Nel Dee - WaarBenJij.nu

Vamos otra vez !

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul & Nel

04 December 2015 | Nederland, Nederland

Ja, wij gaan weer op reis! Op 3 januari vertrekken wij naar Buenos Aires. Na een aantal dagen in deze stad ziet ons reisschema er zo’n beetje als volgt uit.

We maken eerst een tripje naar Uruguay: dat ligt al tegenover Buenos Aires aan de overkant van de Rio de la Plata. We zijn daar een paar dagen en bezoeken uiteraard de hoofdstad Montevideo. Daarna terug naar Argentinië: eerst naar Rosario, en dan via een aantal busritten naar het uiterste puntje in het noordoosten, aan de grens met Brazilië, om de beroemde watervallen van Iguazú te zien. Daarna helemaal naar de ándere kant van het land, naar Salta, gelegen in de bergen. Van daaruit trekken we naar het noorden, over de Boliviaanse grens, voor bezoeken aan de steden Potosi en Sucre.
Nachtelijke busritten in Bolivia waren ons bij het vorige bezoek aan dat land al niet erg bevallen, en ons plan is dan ook om vanuit Sucre te vliegen naar La Paz, en pas daar weer met de bus verder te reizen naar het zuiden van Peru. Daar nemen we opnieuw het vliegtuig, en komen dan ergens in de tweede helft van februari in Lima aan.

Dat is vertrouwde grond, en daar zien we onze zoon en schoondochter weer. Hopelijk vinden we er ook nu weer een aardig appartementje. We blijven er tot 28 maart, de dag van de terugvlucht naar Nederland.

Mooie vooruitzichten dus. Uiteraard doen wij ook dit keer op deze site verslag van onze ervaringen.
Bij deze wensen wij al onze volgers alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2016!

Hasta pronto !!

• 04 December 2015 - 22:47

Armand:

Nel&Paul
    Alvast fijne feestdagen toegewenst en we wensen jullie een goede vakantie toe. Geniet en kom we veilig thuis met een reiskoffer vol met ervaringen en mooie verhalen die je bij mij in de nieuwe kappersstoel bij Nanny's Hair Do kan vertellen.
    Groetjes Armand&Wendy

• 04 December 2015 - 23:21

Ivo:

Wat een top reis hebben jullie in de planning! We zien elkaar zondag en horen dan graag jullie verhalen. Liefs, Simone en Ivo

• 05 December 2015 - 09:03

Bert Ina:

beste nel en paul
    we verheugen ons op jullie verslag!
    We wensen jullie wel eerst fijne en gezegende dagen
    Dan ga je met een goed gevoel op reis.
    hartelijke groet
    Ina Bert

• 05 December 2015 - 09:32

Anneke En Ad:

Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2016 toe.
    Wat een mooie reis hebben jullie in het vooruitzicht en we gaan jullie volgen.

• 05 December 2015 - 11:15

Mieke:

Lieve Nel en Paul,
    Heerlijke reis hebben jullie gepland. We zijn weer benieuwd naar reisverslagen en foto's.
    Ook wij wensen jullie fijne feestdagen en veel genieten van de reis. We houden elkaar op de hoogte. Liefs en knuffel van Teun en mij.

• 05 December 2015 - 16:40

Tineke Niemarkt:

Lieve Paul en Nel,

Met jullie, uitgebreide en gezellige verslagen reizen wij ook een beetje mee door Zuid-Amerika.
    Zo komen wij de winter weer door.
    Ook fijne, gezellige feestdagen in Nederland toegewenst en een gezond 2016.
    Liefs Tineke en Aad

• 31 December 2015 - 20:12

Wilma En Andrè:

Hallo, Nel en Paul.
    We hebben ons aangemeld om jullie te volgen tijdens jullie reis.
    We wensen jullie een mooie reis toe in goede gezondheid.
    Groetjes Andrè en Wilma.

• 06 Januari 2016 - 09:50

Gerrit En Corrie:

He daar!!!!! Hoe is het? Hier alles goed. Hoe is het met Paul zijn rug?? Ik zal jullie adres aan Ria geven hoor. We gaan straks even kijken of ze al in jullie chalet geweest zijn. waren weer een paar dagen in Werkendam, dus weten niet of ze al geweest zijn. horen jullie nog. dikke knuffel van ons.

• 06 Januari 2016 - 19:29

Ria Ten Bosch:

Hoi lieve luitjes,
    Hoe is het daar nu? waar zijn jullie nu?
    hoorde dat de heenreis niet zo lekker was geweest.
    maar dat de massages van Nel wonderen doen.
    Ik hoop het zo dat jullie verdere reis ontzettend mooi zal worden.

• 07 Januari 2016 - 10:53

Hermien :

Hallo Nel en Paul,
    Wat hebben jullie weer een mooie reis in elkaar "gespijkerd". Wat een voorbereiding moet dit zijn geweest. Genieten en pas goed op jullie zelf. We kijken uit naar jullie reisverslagen.